{"id":27,"date":"2007-04-17T13:05:09","date_gmt":"2007-04-17T12:05:09","guid":{"rendered":"http:\/\/vince.tikasz.hu\/2007\/04\/17\/a-sok-is-sokba-kerul-de-a-kevesebb-is\/"},"modified":"2007-04-17T13:05:09","modified_gmt":"2007-04-17T12:05:09","slug":"a-sok-is-sokba-kerul-de-a-kevesebb-is","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/vince.tikasz.hu\/2007\/04\/17\/a-sok-is-sokba-kerul-de-a-kevesebb-is\/","title":{"rendered":"A sok is sokba ker\u00fcl, de a kevesebb is!"},"content":{"rendered":"
Sz\u00edvb\u0151l j\u00f6v\u0151, \u00e9s \u0151szinte gratul\u00e1ci\u00f3m a M\u00c1V vezet\u0151s\u00e9g\u00e9nek! Bemutatt\u00e1k, hogyan kell \u00c1llamB\u00e1csi zseb\u00e9b\u0151l nagyon sok p\u00e9nzt kivenni, \u00e9s k\u00f6zben felh\u00fazott orral k\u00f6z\u00f6lni, hogy ez \u00fagyse nem lesz \u00e1m el\u00e9g.<\/p>\n
Ugyanis kital\u00e1lt\u00e1k, hogy kevesebb p\u00e9nzb\u0151l<\/a> csak \u00fagy tudj\u00e1k fenn tartani az utassz\u00e1ll\u00edt\u00e1st, ha bez\u00e1rnak minden mell\u00e9kvonalat. De: Az\u00e9rt \u00c1llamB\u00e1csit sem kell a szomsz\u00e9dba k\u00fcldeni a h\u00fclyes\u00e9g\u00e9rt. Ok, ny\u00edrb\u00e1ljuk meg a legnagyobb p\u00e9nznyel\u0151ket. Megnyirb\u00e1lt\u00e1k az oktat\u00e1st. Kiab\u00e1l mindenki a fels\u0151oktat\u00e1si tand\u00edj miatt, de legal\u00e1bbis sz\u00edvja a fog\u00e1t. De lassan mindenki felfogja, hogy ezt meg kellett l\u00e9pni. Megny\u00edrt\u00e1k az Eg\u00e9szs\u00e9g\u00fcgyet. M\u00e9g mindig f\u00e1jnak a v\u00e1ltoztat\u00e1sok, \u00e9s m\u00e9g sok\u00e1ig fognak is f\u00e1jni, mint a hirtelen let\u00e9pett sebtapasz. Ebben a k\u00e9t radik\u00e1lis rendszer v\u00e1ltoztat\u00e1sban az a k\u00f6z\u00f6s, hogy fel\u00fclr\u0151l mondt\u00e1k meg, mit-hogyan kell v\u00e1ltoztatni. Ezzel ugyan a miniszt\u00e9riumok magukra vett\u00e9k a c\u00e9lkeresztet, de az esetleges sikert is \u0151k k\u00f6nyvelhetik majd el.<\/p>\n Ehhez k\u00e9pest a PM \u00e9s a GKM feln\u0151tt partnerk\u00e9nt pr\u00f3b\u00e1lta kezelni a M\u00c1V – egy\u00e9bk\u00e9nt hatalmas, k\u00f6v\u00e9r, vonatnak k\u00f6zel\u00e9be soha \u00e9let\u00e9ben nem j\u00e1r\u00f3 – vezet\u0151s\u00e9g\u00e9t. K\u00f6z\u00f6lt\u00e9k vel\u00fck, hogy j\u00f6v\u0151re ennyi p\u00e9nzetek van, mit tudtok ebb\u0151l kihozni? a M\u00c1V k\u00f6v\u00e9r vezet\u0151i pedig \u00e9ppen serd\u00fcl\u0151 kamasz m\u00f3dj\u00e1ra k\u00f6z\u00f6lte vel\u00fck, hogy nem hogy nem el\u00e9g a felaj\u00e1nlott \u00f6sszeg, de m\u00e9gM\u00e9gM\u00c9gM\u00c9GM\u00c9\u00c9\u00c9\u00c9\u00c9\u00c9\u00c9G!!!<\/p>\n Most kellene az eml\u00edtett k\u00e9t miniszt\u00e9riumnak el\u0151venni az elavult sz\u00fcl\u0151i ezk\u00f6zt: kapjon egy atyai pofont M\u00c1V, \u00e9s tessen rendet v\u00e1gni! Ugyanis a jelenlegi vezet\u0151s\u00e9gnek egy\u00e1ltal\u00e1n nem \u00e9rdek\u00e9ben a v\u00e1ltoztat\u00e1s. Az \u00f6sszegen val\u00f3 v\u00e1ltoztat\u00e1s pedig a legkev\u00e9sb\u00e9. \u0150k el\u0151bb fognak mindenkit elk\u00fcldeni minden mel\u00f3st, kallert, masiniszt\u00e1t, minthogy a saj\u00e1t irod\u00e1jukban rakn\u00e1nak rendet.<\/p>\n Kedves \u00c1llamB\u00e1csi!<\/p>\n Tessenek a GKM-ben venni egy darab pap\u00edrt a k\u00e9zbe, \u00e9s \u00edrj\u00e1k fel, hogy mik azok a feladatok, amit a Magyar \u00c1llam Vasutaknak mindenk\u00e9ppen el kell l\u00e1tnia, hat\u00e1rozz\u00e1k meg azt a minim\u00e1lis szolg\u00e1ltat\u00e1si k\u00f6rt, amit fenn szeretn\u00e9nek tartani. Mi a minim\u00e1lis menetid\u0151 id\u0151, ami alatt m\u00e1sodoszt\u00e1lyon, p\u00f3tjegy n\u00e9lk\u00fcl teljes\u00edteni kell a Z\u00e1hony – P\u00e9csre, P\u00e9cs – Szegedre, Szeged – Sopronba, Sopron – P\u00e9csre, \u00e9s Szeged – Z\u00e1honyba viszonylatokat, oda-vissza (jelen \u00e1llapotok k\u00f6z\u00f6tt ez az id\u0151 er\u0151sen k\u00f6zel\u00edt az egy napos id\u0151hat\u00e1rhoz). Plusz, mi a maxim\u00e1lis \u00e1tsz\u00e1ll\u00e1si id\u0151 (mert hi\u00e1ba az \u00fctemes menetrend, ha \u00fctemesen 50 percet kell v\u00e1rni egy csatlakoz\u00e1sra!).<\/p>\n Ha ez megvan h\u00edvjanak be p\u00e1r sikeres v\u00e1llalkoz\u00f3t (ja van m\u00e1r ott p\u00e1r), akik ingyen \u00e9s b\u00e9rmentve, aj\u00e1nd\u00e9k, \u00e9s mindenf\u00e9le d\u00edjaz\u00e1s n\u00e9lk\u00fcl (na j\u00f3, enni, inni adhatnak nekik), hat\u00e1rozzanak meg egy olyan v\u00e1llalati strukt\u00far\u00e1t, amivel az \u00fczemeltet\u00e9s hat\u00e9konys\u00e1ga maxim\u00e1lis.<\/p>\n Az eredm\u00e9ny: a jelenlegi vezet\u00e9s, igazgat\u00f3s\u00e1gok, titk\u00e1rs\u00e1gok, eln\u00f6ks\u00e9gek, v\u00e1llalatvezet\u00e9s l\u00e9tsz\u00e1m\u00e1t le kell cs\u00f6kkenteni a jelenlegi 30%-ra. Az \u00e9p\u00fcleteket el- vagy kiadni. A menetrendhez majd csak ez az \u00faj vezet\u00e9s ny\u00falhat hozz\u00e1. Egy menetrendet pedig majd \u00fagy kell elk\u00e9sz\u00edteni, hogy annak 3 \u00e9vig m\u0171k\u00f6dnie kell. Bevezet\u00e9s el\u0151tt minden vonalon kell 2-2 utas, aki v\u00e9lem\u00e9nyezi azt! A t\u00e9nyleges bevezet\u00e9st pedig el\u0151zze meg egy k\u00e9t hetes teszt id\u0151szak, amikor lehet finom\u00edtani, korrig\u00e1lni a vezet\u00e9s baroms\u00e1gait. Ja \u00e9s a menetrend k\u00e9sz\u00edt\u0151inek valahogy k\u00f6telez\u0151 legyen igazolni, hogy \u00e9let\u00e9ben nem csak egyszer \u00fclt vonaton.<\/p>\n Az els\u0151 3 \u00e9ves id\u0151szak ut\u00e1n lehet sz\u00ednvonal n\u00f6vel\u00e9sre is p\u00e9nzt k\u00e9rni.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Sz\u00edvb\u0151l j\u00f6v\u0151, \u00e9s \u0151szinte gratul\u00e1ci\u00f3m a M\u00c1V vezet\u0151s\u00e9g\u00e9nek! Bemutatt\u00e1k, hogyan kell \u00c1llamB\u00e1csi zseb\u00e9b\u0151l nagyon sok p\u00e9nzt kivenni, \u00e9s k\u00f6zben felh\u00fazott orral k\u00f6z\u00f6lni, hogy ez \u00fagyse nem lesz \u00e1m el\u00e9g. Ugyanis kital\u00e1lt\u00e1k, hogy kevesebb p\u00e9nzb\u0151l csak \u00fagy tudj\u00e1k fenn tartani az … Continue reading
\nHa minden marad a r\u00e9giben, akkor is 180milli\u00e1rdra van sz\u00fcks\u00e9ge a c\u00e9gnek, de ha bez\u00e1rj\u00e1k a ~85 vonalat akkor is. Ja \u00e9s ezen fel\u00fcl m\u00e9g a megmaradt vonalakon is cs\u00f6kkenten\u00e9k a vonatok sz\u00e1m\u00e1t.<\/p>\n